Thursday 25 December 2014

Make-up set untuk gadis yang tak berapa pandai ber-make-up

Hi there!

Aku sebenarnya memang ada set make-up. Tapi tak pakai sangat. Pakai cuma pergi kenduri, wedding or time raya jelah. Sebab tak pandai sangat. Dah lama sangat tak top up make up collection. 

I have friend, unlike me she always bought make-up. Meanwhile me if ada duit lebih baru aku beli make-up sebab aku suka beli makanan. Bahahahahah.

 Bukan tak suka make-up. Suka sangat ngan make-up infact, if stay slumber party kat rumah kawan memang main make-up la kojanyeeee.

Few days ago, aku ternampak kat facebook promotion NAKED set make-up. Bagi aku agak murah sebab kalau beli satu-satu memang mahal punya. Aku suka sangat beli make-up kat akak ni. Dah lah murah-murah dia jual barang, branded lagi, pastu free delivery lagi. Akak ni pun friendly. Suka sangatlah. Tak sabar new stock akak ni. Aku yang dulu, tak sangat pandang barang-barang make-up online. Tapi dah start suka beli barang online kat akak ni.

Ini bahaya kalau difikirkan sebab it will lead to boros-ity. Hahaha dah buat vocab sendiri lah pulak.
Baru nak berazam berjimat-cermat. Adakah ini yang dinamakan dugaan? Mungkin lah kot. But bila aku pikir-pikir balik, takpa lah if aku beli barang make-up sikit-sikit. Tambah koleksi. Sikit je tak banyak pun. 



Cuba teka berapa harga satu set ni?



Xoxo, Love,






*Jangan lupa letak URL blog anda selepas comment ^w^

No comments:

Post a Comment