Wednesday 20 August 2014

Food and Sweet Post

Hi there!

My Gosh! hari raya already over!

Apa yang aku buat dengan life aku? Things get so crazy currently and i'm buzy wif supplying food to my brain. Waduh-waduh. Nampak gayanya habit lama dah datang balik: malas nak update blog.

Kemon nabihah! Life is too short! Kenapa kau suka waste time nih??!!

Huhu. I'm such a bummer T.T

Yesterday is my day off. Ngam pula hari aku off ni hujan lebat. Weee, best sangat-sangat ^^
Kelmarin rasa rajin la pula nak masak breakfast. Aku pun bangun dari tido and meng-usha barang-barang masak kat dapur. Hari ni rasa nak masak pasta and bolognese sauce. Yippi!

Pikir nak masak untuk breakfast, sekali siap masak dah jam 12 lebih. Fulamak, skip terus pergi lunch. Rupanya aku bangun pukul 10 lebih sebab cuaca hari yang mengelirukan ku. Aku pikir masih lagi awal pagi. Amboi-amboi cik kak. Lamanya aku tak main masak-masak ni.

Lepas masak tu, snap gambar, then upload facebook. Tiba-tiba teringat mamat tuh. Dia dah makan ker? Huhu, aku tag dia sekali and tanya suda makan ke belum. Dia ni tak berapa romantik sikit. Kalau aku tag-tag dia, takdernya dia nak comment-comment bagai. Tak sweet org bilang. Bukan aku nak show off relay aku ponn. Bukan guna ayat-ayat jiwang ponn. Ayat skema lagi, bahsa omputeh lagi. Huhu.

Hari ni aku tag sajalah. Nak show off juga yang aku ni kat rumah buat apa? Pandai masak apa? Ekekeke. Tak sangka pla dia comment balik. Owh. Pandai juga ye nak comment. Rasa sweet juga. Hehe. Kemon la perempuan. Bila your man jenis yang tak berapa sangat show feeling dorg kat public, yang hanya tau post video-video lucu and post-post isu semasa, then suddenly he's respon to your not-so-obvious-sweet-post mesti korang rasa berbunga-bunga kan?? Ehehe.




Well each food carries are certain memories.

Oh, do visit my facebook >>> www.facebook.com/nabihah.surianaii
Add me as your friend! ^__________^.v

Nabihah.

No comments:

Post a Comment