Sunday 21 September 2014

Hari Ahad Ku

Hi there!

Hari ini hari Ahad dan hari ni aku berkerja. Kerja sorang-sorang lagi tu. Huhu. Kesian. Memang setiap ahad akan on duty dan kerja sorang-sorang kat opis. Nasib setiap hari ahad juga Zizul sudi temankan aku lunch.

Bila dah berdua akan jadi bertiga.. opss! amenda yang bertiga nih?! Ekekek. Selalu setiap minggu lunch berdua jeww.. Hari ni ada member kitorang, Rizal join sekali lunch. Dia ni hari-hari makan kat luar. Loaded nya kau abang! Boleh minta belanja ni. Hahahaha. XD

Lucu juga bila aku baca sms mamat-mamat nih. Sempoi dan poyo. Hahaha

Rizal: Lapar ni... mo cari makan.. huhu

Zizul: Cni la.. JJ Nazar b'aircorn. 

Rizal: Aku on ja ni...

Zizul: Aku cni sda sama si Sue..

Rizal: Alaaa.. segan la pla aku..

Zizul: Astagaa... Rilek baaa.. mari la makan sama-sama

Aku perati je dari tepi tengok mamat ni berbalas sms. "My second girlfriend" He said. Amboi, macam lah I kesah.

Dah lama mengidam nak makan burger daging. Hari ni tercapai jugak nak makan burger daging + martabak ayam. Martabak ayam dia loaded with ayam beb. Memg puas hati. Gara-gara nafsu makan ni sampai kekenyangan. Kalau ikutkan hati, aku stop makan. Full! Tapi disebabkan pakcik sorang ni, aku makan lah juga sampai habis. Tak baik membazir, duit tu. Tsk tsk tsk. Kerana dia aku belajar erti berjimat, menghargai dan tidak membazir. Tsk tsk tsk. Insaf insaf.

Lepas lunch tu kembali ke office dan melakukan rutin kerja. Huhu. Bila la nak cari hari bekerja yang normal.. i mean from Monday to Friday. Waktu bekerja dah office hour. Haru biru. T.T


Okkaayy.. topik lari sikit.

Tadi Zizul ada cakap.. start next year baru nak pikir masa depan kita.

Amboi. Aku buat muka selamberr jeww.. ok.. Tapi dalam hati senyum beb.. berbunga-bunga beb. Ekekekekk. Ok boss!

Masih ingat lagi dulu conversation time aku kerja part-time ngan dia ni :-

Nak sambung belajar lagi la Zul.

Berapa lama?

Empat tahun.

Lama tuu.

Tu lah. Masih sempat kalau nak pasang lain lagi. Pasang empat pun boleh.

Saya terlalu tua sudah untuk itu. Right now is time to serious. 

Aiseh~

Tua sangat ke bang? Ekekekek. Tak tua mana pun laa~ Kalau ada jodoh takkan ke mana. Kite doa je banyak-banyak ;)


Nabihah.

No comments:

Post a Comment