Friday 20 February 2015

New Years Eve


Hi there!

Its 2015 already. Selamat tahun baru!

31st December is birthday adik aku. Aku ada beli surprise birthday cake for her. Its chocolate moist cake with nutella and with salted caramel sprinkle chocolate on top? haha. Yang penting its moist chocolate cake with nutella and mocha filling. 

Sound yummy right? Oh, it is nyummy~

Although  physically look simple but, simple is good. It is perfect for me. Kek tu akan kena makan jugak kan. So, design tu tak kisah. Hahaha xD

Here is the cake. I order from Sheery Dream Cakes.



Lepas celebrate birthday adik, I went to lepak with my friends and exchange gifts. First venue, we had dinner at Restaurant Tomyam Island. We planned nak exchange gifts while countdown  new year but the restaurant tutup before midnight. So, kitorang suma pun pindah tempat pergi KFC, The reason tak pergi kfc awal-awal sebab full house. Malam tu suma dinner place fullhouse and orang yang menganjurkan gathering ni pula tak booking tempat. Thumbs up! 

Memang macam agak kelam kabut but we all had fun. It is really best moment to gather with em'.

I'm exchange my gift with Azizul's friend: Mayan. Aku dapat hadiah dari Mayan, Mayan dapat hadiah dari aku. Hahaha sebab kitorang last two person yang tak cabut nama lagi. Hahaha. Actually, Mayan je tak tahu siapa yang dapat hadiah dia. Dia banyak kali cakap siapa yang dapat hadiah dia memang malang. Hahaha. And I also concern with my hadiah. Aku dapat tahu nak bagi hadiah kat Mayan pun last minit, selepas aku beli hadiah. Hahaha. Aku harap dia suka lah mug set yang aku bagi kat dia. Lelaki perempuan boleh pakai mug tu sebab aku beli gambar Doraemon. Lols.

Time aku nak buka hadiah Mayan, he expect yang aku takkan minat hadiah dia. Bila dah buka kotak hadiah tu, tengok isi dia cam figure Kakashi. Aku spontaneousely cakap "cool!". 

Azizul yang duduk sebelah aku terkejut. Bila aku keluarkan hadiah dia tu, semua orang pun terkejut.. and they were like.. Alala.. patung kartun untuk lelaki jek sesuai. Ya'know that kind of expression. They thought that I would kecewa sikit ngan hadiah tu. Suddenly, Maria  cakap ngan kawan-kawan yang lain. 'That's fine for her lah, sebab dia minat anime pun.' Mayan pun terkejut gak. Dia sangat tak expect aku akan suka the gift.

Hahahaha. Well, Mayan.. its a great gift buddy! 

Tabung Kakashi.

Aku memang memerlukan tabung. Hahah.

After we all dah exchange gift. Tinggal satu hadiah lagi which hadiah from Azizul. I asked him why you had two gifts? Dia dengan selambernya cakap 'Because I'm generous. Hahaha.' Hmmm poyolah awak. -.-'

So, everyone were like eager to know that last gift untuk siapa. Dia dengan poyonya nya cakap 'hmmm.. last gift ni untuk siapa ya?' Saja nak kasi suspen kat kitorang. 

'Last gift ni untuk my darling lah' And everyone pun tepuk tangan and said 'chewaaaah~' 

I'm blushing and malu sangat-sangat sebab tak expect langsung nak dapat gift dari dia apa lagi nak announce kat kawan-kawan. Tersentap mak jemah. Hahahah. Poyo betul lah awak. 

Rasa terkejut sebab dia bukan that kind of guy. Nak bagi tahu kawan-kawan or orang lain pasal relation nih, dia bukan lelaki macam tu. Apa-apa pun just kitorang dua je yang tahu. Takde pernah nak post, tag-tag bagai. Kehkehkehkeh. 

Anyway.. its so sweet though. 

Pas ambik gambar ramai-ramai, kitorang pun balik lah.  Sangat meriah dan sangat best. New year Eve yang memang aku tak boleh lupakan. 













*Jangan lupa letak URL blog anda selepas comment ^w^

No comments:

Post a Comment