Friday 27 February 2015

Serik dah.


Hi there!

Aku memang tak boleh nak buka instagram lagi. Sebab whenever aku buka instagram mesti ada je nak beli barang. Right, now aku banyak followed online shops. Hish, gila lah! Bila tengok mana-mana barang cantik, mesti gatal tangan nak beli. Aduh. Kalau aku ni anak orang kaya, gaji beribu-ribu, or blogger berjaya tak apa juga. Ni kesian betul lah.

Rambang mata kau jemmah!

Macam mana nak elak dari membeli barangan online?

1. Ask yourself, "do I need this?'
I think I need because my shoes is ugly! =p

2. Can I afford this?
Its affordable, Tak ada duit nanti, Maggi kan ada =p

3. Is this in my wishlist?
Nope. But its in my spontaneous-desire-wishlist =p


Ahahahha. Oke, apa aku merepek ni? lols.

Baru je tadi aku tukar tab aku ngan phone Azizul. Then, aku tak install Instagram. Macam malas nak install Instagram. Bagus juga, supaya aku tak shopping online lagi. Huhu. Haru biru.

Amalan mata rambang ni tak baik tahu. Aku baru sahaja membeli sebuah jam yang tak berapa nak ok. Couple set watch. Jenama polo berharga cuma RM 100 termasuk postage. Bila dah dapat jam tu, mula-mula okay lah. Nice, berfungsi. Then lepas sebulan tu dah tak bergerak jam. Mungkin tak ada battery kot? Tapi bila tengok betul-betul jam tu macam dah calar-calar dah. Sigh. Aku nak refund pun dah tak guna. Aku bagi jelah kat Azizul, sebab tempoh hari jam dia biul-biul jugak xD. Hmm.. bila tengok jam yang aku bagi ni, tak ada siapa yang nak. Huh, malu betul aku. Bagus tak payah beli!

Dah serik lah nak beli jam tangan online. Biarlah beli jam kat kedai mahal-mahal tapi berkualiti. Like my watch sekarang ni. Dah setahun but still okay. Berapa kali tergores glass dia kat mana-mana surface. Still tak nampak langsung calar. Huhu.

Last words: Hari ni baru dapat lunchdate dengan Azizul. Lama tak jumpa dia nih. Makin chubby. Nanti kita gi jogging ya? =D Ehehehe



The Serik girl,






*Jangan lupa letak URL blog anda selepas comment ^w^

2 comments:

  1. hmmm kadang-kadang shopping online ni memang banyak kebuurukan..Sha dah selalu kena tipu..and serik dah huhu ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn. huhu. kena hati-hati lah ngan beli brg online.

      Delete